Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin sklepu internetowego meoplant.pl

Data ostatniej aktualizacji: 25.02.2025

Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego , dostępnego pod adresem www.meoplant.pl oraz warunki zawierania umów sprzedaży produktów oferowanych przez sklep. Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z treścią Regulaminu.

SPIS TREŚCI:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Zakup Produktów
  3. Ceny, sposoby i terminy płatności za produkt
  4. Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru produktu.
  5. Wykonanie umowy sprzedaży
  6. Prawo do Zwrotu i Reklamacji oraz Odstąpienia od umowy.
  7. Odpowiedzialność.
  8. Dane osobowe w Sklepie internetowym.
  9. Postanowienia Końcowe


1. Postanowienia Ogólne

1.1. Sklep internetowy Stardent Gabinet Stomatologiczny Bartosz Startek, prowadzony przez Stardent Gabinet Stomatologiczny Bartosz Startek, z siedzibą pod adresem ul. Czerwonych Maków 8, 59-700 Bolesławiec, NIP: 6121753865, REGON: 021736800 adres poczty elektronicznej [email protected], świadczy usługi drogą elektroniczną w zakresie sprzedaży implantów oraz elementów implantologicznych.

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów Indywidualnych, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

1.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie sklepu.

1.4 Definicje

1. KLIENT

  • osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
  • osoba prawna,
  • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

2. KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową(zgodnie z art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny).

3. TOWAR – każdy obiekt rynkowej wymiany dostępny w Sklepie Internetowym, który jest przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

4. CENA – wartość netto/brutto bez VAT (na chwilę obecną produkty sprzedawane przez firmę Stardent są zwolnione z VAT) wyrażoną w złotych polskich, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za przedmiot Umowy.

5. KOSZYK – wyodrębniona graficznie i funkcjonalnie część Sklepu, w której wyszczególnione są warunki, na postawie których Strony zawierają Umowę.

6. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający stworzenie Konta Klienta.

7. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności oraz dostawy.

8. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

9. ZAMÓWIENIE - oświadczenie Klienta, które składane jest za pomocą Formularza Zamówienia i prowadzące do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.

10. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

11. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

12. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

13. REGULAMIN – regulamin Sklepu Internetowego.

14. DZIEŃ ROBOCZY – 1 dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

15. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.meoplant.pl

16. SPRZEDAWCA – Stardent Gabinet Stomatologiczny Bartosz Startek, z siedzibą pod adresem ul. Czerwonych Maków 8, 59-700 Bolesławiec, NIP: 6121753865, REGON: 021736800 adres poczty elektronicznej [email protected]

1.5 Kontakt ze Sklepem

1. Adres Sprzedawcy: Czerwonych Maków 8, 59-700 Bolesławiec
2. Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 535 998 985
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 18 1020 2137 0000 9002 0467 2657
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów
podanych w niniejszym paragrafie.

1.6 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.


2. Zakup Produktów

2.1. Aby dokonać zakupu, należy:

  • Wybrać produkt i dodać go do koszyka. Przejść do koszyka, podać dane niezbędne do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu) oraz wybrać metodę płatności i dostawy. Potwierdzić zamówienie, klikając przycisk „Złóż zamówienie”.

2.2. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.

2.3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie zaakceptowania zamówienia przez sklep i wysłania potwierdzenia na adres e-mail klienta.

2.4 Zakładanie Konta w Sklepie

  • Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
  • Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  • Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  • Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane m.in. w pkt.1.5


3. Ceny, sposoby i terminy płatności za produkt

3.1. Ceny produktów podane są w złotych polskich (PLN)

3.2 Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

3.3. W przypadku płatności standardowym przelewem bankowym, klient zobowiązany jest do dokonania płatności w ciągu max 14 dni od złożenia zamówienia i otrzymania dokumentu sprzedażowego w formie faktury.

3.4. Sklep oferuje następujące metody płatności:

  • Przelew bankowy.


4. Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru produktu.

4.1. Sklep oferuje następujące metody dostawy:

  • Przesyłka kurierska (DPD).
  • Przesyłka nadana przez paczkomat Inpost (po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi)
  • Odbiór osobisty w siedzibie sklepu (ul. Czerwonych Maków 8, 59-700 Bolesławiec).

4.2.Koszt dostawy zostanie podany podczas składania zamówienia.

4.3.Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Jest to czas realizacji obejmujący przygotowanie towaru do wysyłki. Należy do niego dodać czas przeznaczony na dostawę przez przewoźnika.

  • W przypadku nieobecności / urlopów informacja o wstrzymaniu realizacji zamówień będzie dostępna na stronie, a klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub SMS. Każdy klient kontaktujący się drogą mailową ([email protected]) otrzyma mail zwrotny z informacją o przerwie.
  • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy.


5. Wykonanie umowy sprzedaży

5.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.

5.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji.

5.3. W przypadku płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

5.4. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego bądź Klienci mogą otrzymać szczegółowe informacje po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.


6. Prawo do Zwrotu i Reklamacji oraz odstąpienia od umowy

6.1 Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

6.2 Klienci mają prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. W tym celu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy, dostępny na stronie sklepu (lub po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta, gdzie istnieje możliwość przesłania odpowiedniego druku drogą mailową na wskazany przez Klienta adres e-mail), i odesłać go na adres [email protected] lub wraz z produktem na adres ul. Czerwonych Maków 8, 59-700 Bolesławiec.

6.3. Zwrócony produkt musi być kompletny, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

6.4 Towary odsyłane w ramach procedury odstąpienia od umowy należy wysyłać na adres podany w pkt.1 niniejszego Regulaminu.

6.5 Sklep zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu.

6.6 W przypadku reklamacji związanych z wadami produktu, klient może zgłosić reklamację na adres [email protected] lub ul. Czerwonych Maków 8, 59-700 Bolesławiec. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.


7. Odpowiedzialność

7.1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktów.

7.2. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku produktu w magazynie lub innych uzasadnionych przyczyn. Czas na zamówienie brakujących produktów to ok 7 dni roboczych. Na chwilę obecną czas oczekiwania na dostawę z Niemiec to od 4-8 dni roboczych.

7.3 Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane realizacją dostawy przez dostawcę bądź przewoźnika.


8. Dane osobowe w Sklepie internetowym

8.1 Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

8.2 Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, Obsługi Klienta a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

8.3 Więcej informacji na temat przetwarzania danych można znaleźć w Polityce Prywatności.

8.4 Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być inne podmioty w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

8.5. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

8.6 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.


9. Postanowienia Końcowe

9.1 Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

9.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

9.3 Wszelkie spory związane z działalnością sklepu będą rozstrzygane przez właściwe sądy zgodnie z przepisami prawa polskiego.

9.4 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany oferty produktowej oraz cen w dowolnym momencie.

9.5 Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.02.2025.

Kontakt:

Stardent Gabinet Stomatologiczny Bartosz Startek
Adres: Czerwonych Maków 8, 59-700 Bolesławiec
E-mail: [email protected]
Telefon: 535 998 985

Dokumenty

Witryna stworzona na platformie